Strategisk kommunikation
Uden kommunikation – ingen transformation.
I Gate 21 arbejder vi fokuseret med strategisk kommunikation i alle faser af udviklingsprojekterne. Projekternes har vidt forskellige kommunikationspotentialer og målgrupper. Nogle projekter har brug for bred synlighed og debat for at skubbe på politiske barrierer – andre projekter skal sikre opbakning og følgeskab for meget specifikke, indviede målgrupper. Nogle projekter skal motivere borgere, andre henvender sig helt konkret til klimamedarbejderen i kommunerne.
Den interne formidling er ofte helt central, når ny viden, erfaringer og potentialer skal forankres i komplekse organisationer og på tværs af afdelinger og niveauer. På den måde følger vi kommunikationen fra de konkrete projektresultater til beslutningstagerniveau.
Kommunikationsindsatsen tilpasses altid de konkrete behov og muligheder i målrettede kommunikationsstrategier, som vi løbende tilpasser projektets udvikling og erkendelser, nye chancer og muligheder.
Vores mål er at samle al viden på Gate 21’s platforme. Så ingen starter med at efterlyse en analyse, der allerede findes eller opfinde et initiativ, som er afprøvet eller findes i fineste form hos andre aktører.